Friday 30 September 2011

Jahatnya aku!!!!

Hari ni hr yg paling aku kesal n xmungkin nk lupa,coz aku dh melukakan hati sorg insan yg aku sayang...aku dh anggap dia cam adik aku...tp aku punya la jaat sgt2 lukakan hati dia...apa pusing2 ayat nie..lebih kurang jerk..isk2....ntah cmne punya kakak la aku nie...

Ntah la,sedih sgt bila aku fikir2..xleh nk buat pe dah..dh terlepas..dia dh la byk sgt tolong aku..smpai betul ati aku luka kn hati dia...mesti dia terasa sgt2 kan..apa boleh aku buat lg..hanya kemaafan yg aku mintak kt dia..harap2 dia dpt memaafkn kakak dia yg jahat nie..n berfikiran terbuka n bersikap profesional..insyaallah..

Sukarkan nk menerima kenyataan yg skrg nie org yg kita syg tiba2 berubah dek kerana AKU!!! salahkah aku...Ya ALLAH Ya TUHANKU...ampunkan aku kerna kesalahan yg dh aku lakukan kerna melukai hati nya...gelap je dunia nie aku rasa...terasa kelam..semua benda yg aku buat harini xmenjadi..

Sedih jgn ckp la..mmg sedih gila..aku faham perasaan dia..tergamak aku buat cmtu..tp aku bukan berniat nk sakitkan hati dia..jauh kt sudut hati aku ni yg aku mmg syg dia..tiba2 je rasa lain....adus..pedih n perit tul aku rasa..apa yg harus aku lakukan...beri dia masa tuk maafkn aku....

No comments:

Post a Comment

Candid Moment Slide...