Monday 19 December 2011

Kebun Time!!!

Pg td...aku bangun dikejutkan ngn sms,,..adeh,sapa lak pg2 buto kejut aku ni....bukak2 je..senyum smpi telinga..rezki masyukkkkkkkk!!! syukur alhamdulillah...settlekn order customer...then post la ckit2 brg yg nk bg org tgk....hahaha...

Adam pn bagun skali...duk main angry bird..cuaca cantik je pg nie..lg lak arini bday abah..lum tau rancangan pe harini..tgk mak kuar bilik dh siap2 nk pg kebun...nk ikut ke xnk????? reply komen cust sume..siap2 packing brg nk pos,aku ckp kt mak nk ikut....

Terus siap2..pakaikan stokin adam,baju lengan pnjg..kami pn gerak..Xcited lak pg2 ni..terus pg...bw air biskut..cekodok mak buat...smpi je..aku terus pandang keliling kebun...rasanya ni la 1st time aku jejakkn kaki ke kebun lps aku lahirkn adam...terpaku skjp..jauh benar bezanya ngn dulu n skrg...

Nie lah masa depan kami anak beranak...pakcik makcik,spupu sepapat...n junior2 dlm family besar abah...
Wah......jom tgk aksi2 adam kt kebun..buat pertama kalinya dia jejakkn kaki kt c2....



on d way nk masuk time nie...


ni dh smpi..cr buah durian....smbil bposing.


dh settle sume...jom balik....

No comments:

Post a Comment

Candid Moment Slide...