Monday 25 April 2011

Rentetan di HUKM

Morning 21st April 2011
Arrived at HUKM  : 8.00am

Pagi yg indah hari khamis tu ,aku era n adam pg HUKM tuk buat rawatan susulan mata adam lg la...
pe lagi kan....pg kt KLINIK OFTALMOLOGI (bab2 mata ni ler)...Dapat  no 4009 lg...bilik 7...klu ikut no nie aku dh jd org no 9 la kt bilik 7 nie....tp jgn cakap la kt c2 je bape byk bilik la pulak.....perh.....

Bermula la episod menunggu tuk buat checkup tuk si adam daniel nie...tiba no kena panggil...aku pn panggil adam terus msk bilik 7 nie...msk je dh mcm org bodoh kt c2..misi2 nie bkn la reti nk senyum ke layan baik2 ke...muka msing2..hampeh...lum sarapan kot..diorg ingt kita nie dh sarapan ko? doc kuar suh pi msk bilik no 12..aku terus bw adam ikut doc tu msk bilik 12,terus msk tu..xnk tggu dh..nk cepatla katakn...

Dalam bilik tu adam kena uji la nk tgk kecekapan matanya...bkn nk cakap per la kan..mula2 doc tanya adam bp thn? aku nk ckp bp ek?ah ckp je la 3thn..lgpn bln 5 nie mmg dh 3 thn lorrr...so doc ckp oic..so kita bg dia testing ABC...dlm hati aku..alaaaa kacang jo nie..huhu..tereksen lak mama adam nie...subhanaullah...syukur...anak aku nie mmg la terror bab ABC nie..tonggeng terbalik pun dia tetap kenal..perghhh....good job daniel...

Pas abih doc tu duk dekat smpi duk jauh pun adam tetap kenal huruf ape..hehe...Doc said "GOOD BOY adam".............hurmmm nk ckp pe lg kan..hehe...pas tu kuar dr bilik tu br pkl 8.45am la...tunggu smpi pkl 10am br panggil msk bilik...lamanya.....huh..kami pun msk n duduk...adam dh buat muka smcm jer...lain mcm je anak aku nie..aku relax jer...buat dek je arrr..kang dia nangis lak....n smpi msnya doc panggil ...adam daniel???? tak semena2 si adam terus menangis dgn sekuat hatinya....mak ai...dam...malu mama yang..huhu..buat xreti je la psl org lain..aku pn pujuk dia jom naik moto..nnt mama bw g GIANT...dia pun terus ok......

Adam naik atas kerusi...n naik moto..vrooomm3x....doc pn senang je la nk check mata dia..doc said again n again..good job adam...good boy....doc pun terus ckp ulang2 da.....takut anak aku nangis la tu...hahahaha....Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi...adam ok n mata dia xde pape problem lg..cuma parut halus msh wujud....doc ckp nnt dia akan hilang sendiri.....alkisahnya....sekian...



ni la klinik mata tu.....

membaca ngn atih...

tah ape yg lucu atih nie tah...

adam n atih poyo.....

No comments:

Post a Comment

Candid Moment Slide...